روش های ارسال در دیجیتال لند

 

فروشگاه اینترنتی دیجیتال لند با تکیه بر دانش و تجربه‌ی خود امروزه تمام سفارش‌های خود را به صورت اکسپرس در چارچوب زمانی مشخص به دست مشتری‌های گرامی می‌رساند. با توجه به در نظر گرفتن استانداردهای داخلی مشروح برنامه ریزی ارسال سفارش‌ها به صورت زیر است و در تمام روزهای سال به غیر از روزهای جمعه و تعطیلات رسمی ارسال سفارش‌ها به  صورت زیر انجام می‌شود:

سفارش‌هایی که قبل از ساعت 15 ثبت می‌شود در همان روز کاری ارسال می‌شوند.
سفارش‌هایی که بعد از ساعت 15 ثبت می‌شود در روز کــاری بعد ارسال می‌شوند.


همچنین در زمان جشنواره‌های فروش و روزهایی که ترافیک کاری زیاد می‌باشد زمان ارسال سفارش‌ها با توجه به شرایط و مقصد دچار تغییر می‌شود.

  

 

 

ارسال شهر تهران

پس از پردازش سفارش، کالاها برای ارسال طبق زمان بندی فوق به ماموران تحویل داده می شوند و در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال می شوند. در حال حاضر ارسال تمام سفارش‌ها برای شهر تهران بصورت رایگان انجام می‌گیرد. همچنین قابلیت پرداخت مبلغ سفارش در زمان تحویل کالا وجود دارد.

 

ارسال سایر شهرها

پس از پردازش سفارش، کالاها برای ارسال به شرکت پست تحویل داده میشوند. زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت است. متاسفانه در حال حاضر قابلیت پرداخت مبلغ سفارش در زمان تحویل کالا وجود ندارد. در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس  http://itemtracking.post.ir  پیگیری کنید.

در صورتی که سفارش توسط شرکت تیپاکس برای مشتری ارسال شود رویه کار به این صورت می‌باشد، پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعت می‌باشد و در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند سرویس‌دهی تیپاکس معمولاً  48 تا 72 ساعت به طول می‌انجامد. تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد. 
مجموعه‌ی تیپاکس همانند شرکت پست تمامی سفارش‌ها را درب منزل تحویل می‌دهند و برای این منظور هزینه اضافی دریافت نمی‌کند تنها در صورتی که آدرس مقصد در خارج از بافت شهری که دارای نمایندگی هستند باشد برای دریافت سفارش می‌بایست به دفتر شعبه مراجعه کرد یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

 

 

- بدیهی است در صورتی که سفارش قبل از ارسال تسویه و مبلغ فاکتور آن پرداخت شده باشد، به منظور جلوگیری از سواستفاده افراد سود جو برای تحویل کالا می‌بایست کارت شناسایی معتبر صاحب حساب کاربری توسط مامور تحویل رویت شود. صاحب حساب کاربری می تواند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کند که در این صورت بازهم شامل این مهم می‌شود و مامور تحویل نیازمند رویت کارت شناسایی معتبر می شود.

- آدرس مقصد برای تحویل سفارش می‌بایست دقیق و قابل استناد باشد. تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست.

- مامور تحویل تنها مسوول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند تنها باید توسط نصاب مجاز آن شرکت انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.