تصویر بازی تنگرام دانی نو
تصویر بازی تنگرام دانی نو
تصویر بازی تنگرام دانی نو
تصویر بازی تنگرام دانی نو
تصویر بازی تنگرام دانی نو

بازی تنگرام دانی نو

بازی تنگرام با امکان جهت دهی به اشکال هندسی باعث تقویت مهارت تحلیل و بهبود توان تجسمی و منطقی در کودکان می شود. بازیکن ها با استفاده از هفت شکل هندسی می توانند تعداد نا محدودی تصویر ایجاد کنند. قطعات تنگرام باید طوری کنار هم قرار بگیرند که اشکال چاپ شده روی آنها به یکدیگر متصل شوند و شکل دلخواه را ایجاد کنند. برای نمونه تعدادی کارت درون جعبه موجود است، در دو طرف هر کارت یک شکل با خطوط راهنما و بدون آن ها، چاپ شده است. علاوه بر اشکال پیشنهادی روی کارت ها، بازیکن ها می توانند از خلاقیت خود برای ایجاد اشکال جدید استفاده کنند. نکته: ممکن است تمامی قطعات موجود در ساخت یک شکل به کار نروند.

تولید کننده: دانی نو
وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 14302
۲۸۰,۰۰۰ تومان
تعداد:
اشتراک گذاری

بازی تنگرام با امکان جهت دهی به اشکال هندسی باعث تقویت مهارت تحلیل و بهبود توان تجسمی و منطقی در کودکان می شود. بازیکن ها با استفاده از هفت شکل هندسی می توانند تعداد نا محدودی تصویر ایجاد کنند. قطعات تنگرام باید طوری کنار هم قرار بگیرند که اشکال چاپ شده روی آنها به یکدیگر متصل شوند و شکل دلخواه را ایجاد کنند.
برای نمونه تعدادی کارت درون جعبه موجود است، در دو طرف هر کارت یک شکل با خطوط راهنما و بدون آن ها، چاپ شده است. علاوه بر اشکال پیشنهادی روی کارت ها، بازیکن ها می توانند از خلاقیت خود برای ایجاد اشکال جدید استفاده کنند.
نکته: ممکن است تمامی قطعات موجود در ساخت یک شکل به کار نروند.

ابعاد 33x 35x 6.5 سانتی متر
گروه سنی مناسب برای 6 سال به بالا
کشور سازنده ایران
نظر خودتان را بنویسد
مقایسه کالاها